Supportmedewerker helpdesk Examenservices (24-32 uur)

Als supportmedewerker doe je er alles aan om de klantverwachtingen te overtreffen.

Wat ga je doen?
Als Supportmedewerker ondersteun je schoolmedewerkers (per e-mail of telefonisch) die vragen of problemen hebben bij het gebruik van onze applicaties en of diensten. En je draagt bij aan het verbeteren van de kennisbank. Je snapt hoe belangrijk deze afdeling is, en welke bijdrage de helpdesk kan leveren aan het succes van de organisatie. Ook weet je jouw weg naar andere afdelingen te vinden. Stellen medewerkers van een bepaalde school vaak dezelfde vragen? Dan overleg je met de implementatie begeleider en de producteigenaar van de Helpdesk of er misschien een training nodig is. Zorgt een bepaalde module voor veel extra uitlegwerkzaamheden? Jij schakelt met de functioneel beheerder en de leverancier om goede kennisitems op te stellen en deze vervolgens in TOPdesk te plaatsen.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Meldingen vastleggen in TOPdesk en voorzien van een prioritering
  • Monitoren en opvolgen van openstaande meldingen, je schat de impact in en zorgt voor een tijdige escalatie. 
  • Onderhouden van de Helpdesk kennisbank door middel van kennis items

In jouw functie draag je bij aan het verbeteren van de kennisbank. In onze dynamische omgeving ben je zelf verantwoordelijk voor het continu bijhouden en ontwikkelen van je eigen kennis, maar natuurlijk krijg je daar hulp bij. 

Vind jij het fijn om in een (klein) team te werken en ben je graag trots op de resultaten die je behaalt? Dan ben jij misschien wel dé persoon die wij zoeken!?

Wie ben jij?
Als Supportmedewerker heb je een goed analytisch vermogen en je vindt het leuk om op zoek te gaan naar de oorzaak van een probleem. Je hebt interesse in ICT en het onderwijs en bij voorkeur al ervaring met het gebruik van TOPDesk. Klantgerichtheid is voor jou een tweede natuur. Je bent resultaatgericht en rust niet voordat je de oplossing voor jouw case hebt gevonden. Hierbij kun je goed inschatten wanneer je andere collega’s bij het oplossen van een probleem moet betrekken.

Dít zoeken wij in een Helpdeskmedewerker:

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 à 2 jaar relevante werkervaring als supportmedewerker;
  • Communicatief vaardig en goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wij zijn Examenservices
Examenservices is een zelfstandige netwerkorganisatie en ontwikkelaar van examenproducten die verschillende examen ondersteunt en die als collectief van onderwijs en bedrijfsleven examens leveren voor het mbo. Dit doen we zodat de studenten van nu een waardevol diploma hebben voor de toekomst. Daarnaast ontwikkelen en onderhouden we bij Examenservices praktijkrelevante examens voor het beroepsonderwijs in verschillende sectoren. De markt voor examinering is constant in beweging daarom bieden wij opdrachtgevers flexibele oplossingen rondom examinering en toetsing en toegang tot de benodigde kennis en expertise.

Dit kun je van ons verwachten
Bij Examenservices sta je zelf aan het roer van je persoonlijke ontwikkeling. Net als met onze klanten, investeren wij graag in duurzame relaties met onze medewerkers. 

Een gezonde werk & privé balans staat bij ons hoog in het vaandel, daarom is hybride werken bij ons de norm. Vanuit Examenservice krijg je veel vrijheid en flexibiliteit om je werk in te richten. Andersom verwachten wij flexibiliteit en verantwoordelijkheid van onze medewerkers. Daarnaast zijn we ook gewoon een sociale organisatie met waarin je komt samen te werken met gezellige collega’s.

Op basis van een fulltime dienstverband krijg je:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.137 en € 3.163 (schaal 7)
  • 24 vakantiedagen op jaarbasis, de dag na Hemelvaartsdag én de dag na kerst vrij
  • Persoonlijk budget waarmee je 5% van je salaris naar eigen inzicht kan gebruiken om bijvoorbeeld extra verlofdagen te kopen
  • Aantrekkelijke mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling
  • Variabele beloning op basis van resultaatsafspraken
  • Pensioenregeling waarbij wij 79% van de premie betalen
  • WIA-verzekering en een tegemoetkoming in ziektekostenverzekering
  • Sporten met korting

Solliciteren
Zie jij het helemaal zitten als supportmedewerker? Kom dan in beweging en solliciteer voor 1 december via de solliciteer button.  Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Eelco Krikke, producteigenaar Helpdesk, op 06-31741566 of [email protected].

Goed om te weten: een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.